His Master Convocation

My man, my hero, my saviour...😘

🎯PMP
🎳Master in Geotechnic
🎮More to come InsyaAllah


Below is taken from his '1st' Facebook post. '1st' because he never shares his personal life on facebook😂

2 tahun aku belajar part time bersungguh2 siang malam, pergi exam, buat assignment, hadap test, tulis desertation etc, scroll dapat pegang xsampai seminit hilang... Pening aa oink oink oink..


Apapun terima kasihla pada mak, arwah ayah, kaum keluarga, keluarga belah mertua, anak2, sahabat handai, dan lebih2 lagi isteriku yg tersayang kerana sokongan yg tak berbelah bagi selama ini. Syukur pada Allah sepanjang 2 tahun ni diberikan kesihatan yg baik, mata yg terang dan otak yg masih cerdas.


Untuk Naslin Jusoh there is no word to describe u, thank god, i am blessed that u are in my team. Anggaplah aku ni seekor Thanos dan die ni Ebony Maw.


Akhirnya aku kepilkan gambar2 hari konvo ini sebagai perangsang utk yg lain dan kenang-kenangan utk aku sendiri. Cheers.


Kalau ade mane2 cengkeh yg berminat nak sambung pengajian ilmu hitam atau ilmu payong mas ni bolehla pm abg lan ni ye. Tp kekadang lambat sket nk balasnye taim bini abg masak nt abg balas.


Yg jantan tolong tepon sendiri makcik kaunter tu jgn nak belengas-lengas kat sini. Kau siang tido malam isap gam jgn nk buat tanya2 aku byk keje lain.








May this adventure opens to a new future.

With💕

Comments

Popular posts from this blog

Cross Country 2013

Kuala Kubu Bharu Waterfall

🚘 Perlis 🚢 Langkawi